Vertel het me en ik zal het vergeten, laat het me zien en ik zal het onthouden, laat het me beleven en ik zal het me eigen maken (Confucius)

logo Game Case


Klant Interactie En Communicatie game

  • Bewustworden van jouw manier van communiceren met de klant
  • Andere manieren van communiceren ontdekken
  • Zelf ervaren en inzicht krijgen in de klantbeleving

Introductie Kliec

Kliec wordt ingezet om het gesprek over de klant aan te gaan. Hoe kunnen we de klantbeleving verbeteren? Hoe kunnen we onze klant nog beter helpen?

Het bedrijf BMC – Building Mechanical Colleagues – produceert robots. Vier fabrieken op verschillende locaties zijn elk gespecialiseerd in bepaalde grondstoffen. Elke fabriek betrekt materialen van en levert materialen aan andere fabrieken. Robotspecificaties wijzigen tijdens de loop van het spel door de invoering van ISO10218 en door vereiste verbeteringen op het gebied van veiligheid en milieu. Deelnemende bedrijven zijn zowel klant als leverancier.

Dit energieke spel legt de basis voor het verbeteren van de klantrelatie. Bij de reflectie worden de ervaringen omgezet in concrete actiepunten.

Kenmerken spelsimulatie Kliec

  • 7 tot maximaal 15 deelnemers
  • Tijdsduur game en nabespreken ca. 3 uur. Voorafbereiden en afbouwen: ieder 30 minuten.
  • Voor (technisch) consultants met klantcontacten, business managers, klantenteams.
  • €2070 excl. btw en locatiekosten
  • De game wordt gebeleid door een spelleider/coach.

Meer weten over deze spelsimulatie?


Bekijk ook deze spelsimulaties